woensdag 23 maart 2011

21 maart 2011



Prachtig weer. Bijna windstil en met geen wolkje aan de lucht dus een prachtige lentedag. Lekker mijn 'oude rondje' Poederoijen weer gedaan van ca. 15km. Het was heerlijk rustig op het water dus ik kon gewoon midden over de Maas in een rechte lijn varen. De enigste boten die ik heb gezien lagen bij de steenfabriek of waren net voorbij voor ik het water inging. Zal over een paar maandjes wel weer anders zijn...

Uiteraard de GoPro weer mee. Royaal RainX op de lens gegoten, want dat werkte de vorige keer zo goed tegen de druppels. Oeps, eerst per ongeluk op de cameralens i.p.v. op de waterdichte behuizing. Snel weer afgeveegd en toen op de lens buitenop nog een keer RainX, beetje afgedept en klaar voor actie.
Helaas een flinke vetvlek laten zitten midden in beeld, waardoor 2 uur opnames in een wzige vlek veranderd zijn. Niet zo slim Hubert en een flinke les voor de volgende keer. Ik had beter moeten weten.


klik hier voor een grotere kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten