woensdag 9 maart 2011

07 maart 2011-GoPro HD


Ik was al een tijdje aan het kijken naar een waterdichte foto/videocamera en dan met name de GoPro HD. Deze actioncamera kom je tegenwoordig bij zowat alle sporten tegen en dat komt met name door de goede kwaliteit en de relatief erg lage prijs in vergelijking met de concurrentie. Samen met nog 9 anderen hebben we een groupsbuy gedaan via ebay en met wat geluk bij de douane hadden we de camera's binnen voor net niet de helft van de normale nl'se prijs.
Afgelopen maandag was het lekker zonnig weer en ondanks dat er een fris NO-windje stond en het water nog lekker koud was, kon ik geen redenen bedenken om niet te gaan. Het was immers al weer erg lang geleden op een kort uitstapje in januari na.
De GoPro achterop de kano geplakt met de zuignap en voor de zekerheid even geborgd met een bandje, want hij blijft helaas niet drijven. Tegen de wind in vertrokken richting Neder-Hemert en vlakbij Well een sloot in. Dit had ik vorig jaar ook een keer gedaan, maar toen liep ik vrij snel vast in de waterlelies, maar nu kon ik helemaal naar het eind toe varen. Aan het eind gedraaid en ik begon het zowaar erg warm te krijgen. Weer terug de maas op kwam ik weer in de wind terecht en daar koelde ik weer snel af.

Even een bakje koffie gedronken op een strandje, maar door de wind weren mijn vingers ijskoud, dus ik was zo weer vertrokken richting huis. De terugweg met de wind mee ging een stukje vlotter en na een sprintje kwam ik weer op het beginpunt uit. Al met al een geslaagde middag en ik ben blij dat ik weer heb kunnen peddellen. Smaakt naar meer....



2011-03-07 13:45 weergeven op een grotere kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten