woensdag 11 mei 2011

Maandag 9 mei

Een hele week flink verkouden/lichte griep gehad en deze maandag begon ik een klein beetje op te knappen. Ik was een beetje aan het twijfelen of ik zou gaan, maar dacht dat een beetje frisse lucht waarschijnlijk geen kwaad kon. En inderdaad, een beetje licht in het hoofd, dus voorzichtjes aan een uurtje gekanoëd, maar wel lekker.
De voetenbuis is een stukje lekkerder dan de steuntjes, ik kan nu de voeten wat meer verplaatsen en voor rechtuit peddelen is het nu lekkerder om de voeten iets in het midden en de knieën wat omhoog te hebben.
Ik kreeg alleen wel weer een beetje slapende benen, dus een kort stopje gemaakt en de rugband heel los gezet, daarna ging het wel beter, maar de steun in de rug was niet optimaal. Nog even knutselen dus....
Lekker een beetje geslalomd en bochtjes gedraaid in het haventje en om wat boeien heen. Na een uurtje toch wel redelijk voldaan weer gestopt.

2011-05-09 13:49 weergeven op een grotere kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten