maandag 16 augustus 2010

16 augustus 2010

Vanmiddag weer lekker twee uurtjes buiten gespeeld. In een redelijk rechte lijn naar het strandje bij Wellseind en daar was het de plan om de kano de weg over te dragen en dan via Heusden terug. Maar na een paar meter sneed de rand van de kuip al zo hard in mijn schouder dat ik heel snel weer ben omgedraaid. Op de terugweg een beetje spelenderwijs zo dicht mogelijk langs de kant en door inhammetjes gevaren. Door de wat hogere waterstand kon ik nu op plekken komen dia anders droogstaan. Soms moest ik een stukje terug en op een gegeven moment ontdekte ik een sloot die evenwijdig liep met de maas, na een tijdje voer ik daar volledig in de waterlelies, dus daar ook maar weer omgedraaid en weer terug naar huis.

1608201/ weergeven op een grotere kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten