maandag 9 augustus 2010

9 augustus 2010


Vanmiddag eindelijk weer eens tijd om een stukje te kanoen, het was inmiddels alweer een paar weken geleden en het begon toch wel weer te kriebelen. Ondanks de af en toe wat donkere wolken heb ik het grootste gedeelte van de tijd in de zon gevaren en ik had achteraf spijt dat ik mijn armen niet had ingesmeerd. Ze zijn nu net een beetje verbrand.
Omdat ik weer wat had zitten rommelen met de instellingen van de telefoon heb ik weer dezelfde route gevaren als op 2 juli


09/ 082010 weergeven op een grotere kaart
Gelukkig lijkt de instelling nu goed te staan en is de weergave correct. Op 2 juli leek het nog bijna 20 kilometer te zijn in ca. 2 uur en nu is het bijna 15km in 2 uur. (hetzelfde als ik altijd uittekende in Google Earth)
Dat hier iets minder spectaculaire snelheden uitrollen is helaas maar wel realistisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten