zaterdag 13 augustus 2011

13 augustus

Na een lange dag werken net even de tijd genomen om te ontstressen.
Op het werk snel een paar worstenbroodjes naar binnen en bij thuiskomst direct omgekleed en de kano tevoorschijn gehaald. Binnen een half uur zat ik op het water en kon ik gaan genieten.
Het is nog steeds zomer 2011, dus het miezerde wel, maar er was voor de verandering verrassend weinig wind. Omdat ik toch een beetje gaar was en op tijd terug moest zijn geen kilometers gekanoëd, maar een beetje om boeien heen de bochttechniek aangescherpt met kanten, boeg-en hekroeren, lage steun bochten en allerlei varianten hierop.
Doordat het flink doormiezerde had ik een jasje aangedaan (was voor de temperatuur niet nodig) en daar was ik even later blij om, want toen kwam de regen er, onaangekondigd door buienradar, flink uit zetten.
Na een half uurtje al weer terug, heerlijk opgefrist van het buiten spelen. Nu een snelle douche en even uitrusten in het weekend!

2011-08-13 18:27 MyTracks log weergeven in groot venster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten