woensdag 28 april 2010

26 april 2010

Ik had zin om te kanoen, het was tenslotte alweer 2 weken geleden, maar ik was wel een beetje bang voor mijn schouder. De week ervoor had ik opeens last gekeregen van een oude blessure, er was iets verkeerd geschoten in mijn schouder en daardoor had ik er nu nog een beetje een naar gevoel in. Ik kon er gewoon alles mee doen, alleen voelde het een beetje instabiel.
Toen ik bij het water kwam waaide het redelijk hard voor mijn idee, of ik ben niet zoveel gewend, dat kan ook.
Het resultaat was alleen dat ik totaal niet lekker in de kano zat, het voelde allemaal een beetje onstabiel aan, de golven kwamen van alle kanten, de windvlagen rukte aan de peddel en aan de boot en de pleziervaart zorgde voor rare golven die me de verkeerde kant wilde opsturen, of waar ik hard op rolde. Dit is gewoon een kwestie van lekker laten rollen en zelf rechtop blijven, maar de praktijk viel vandaag een beetje tegen.
Ook zorgde de wind ervoor dat mijn hoofd snel afkoelde, vooral als er druppels in mijn oren vielen was dat niet echt lekker. Ik had eigenlijk een muts/cap op moeten hebben, maar dat is snel weer veels te warm in dit jaargetijde.

Heel kort gezegd, het ging niet echt lekker, ik zat af en toe licht te paniekeren en uiteindelijk na een kilometer of 7 was ik alweer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten